OFTE STILTE SPØRSMÅL
Her finner du svar på ofte stilte spørsmål angående forsendelse, retur og reklamasjon. Finner du ikke svar på det du lurer på? Ikke nøl med å ta kontakt!
MIN BESTILLING
Har min ordre gått igjennom?
Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.
Er min bestilling sendt?
Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varene er på vei.
Hvor er bestillingen min?
Kvitteringen vi sender deg inneholder et sporingsnummer, slik at du kan følge med på pakken din underveis. Pakken din havner på ditt valgte hente eller utleveringssted og du vil motta melding/bli ringt på telefon og/eller e-post når den er klar til henting eller utkjøring.
Kan jeg endre min bestilling?
Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde om den ikke har rukket og blitt behandlet av vårt lager.
Jeg har glemt passordet mitt?
Klikk på «Logg inn» og så «Glemt passord». Fyll ut e-posten du har registrert deg med så sender vi deg en lenke som du følger for å endre passord.
Kan jeg reservere et produkt?
Nei, man kan ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker.
Vi tar følgende forbehold
- Varen kan være utsolgt.
- Farger kan avvike fra virkeligheten.
- Skrivefeil.
- Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.
FRAKT OG LEVERING
Leveringsmetoder
Vi tilbyr levering kun i Norge både til privatpersoner og bedrifter.
Leveringstid
Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. Vi gjør det vi kan for å sende alle pakker hver dag. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert.
Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et håndteringsgebyr på kr. 300,-, samt returkostnad for frakt.
Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.
Jeg savner ordrebekreftelse
Hvis du ikke har mottat ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med kundeservice. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.
Har dere mottatt min retur?
Du mottar en bekreftelse på e-post med det samme vi har behandlet din retur. Vi gjør oppmerksom på at det kan ta opptil 14 dager for oss å motta og behandle en retur.
Jeg har returnert mine varer. Hva skal jeg betale?
Når din retur er registrert hos oss, skal du selvfølgelig ikke betale for varene du har returnert. Du må kun betale de varene du har beholdt og kostnaden for returfrakten.
Varer som sendes i retur som postoppkrav vil ikke blitt hentet. Hvis du vil bruke angrefristen kan du ikke ta produktet i bruk. Varen må returneres i original emballasje. Angrerett og hvilke kriterier som gjelder på finner du under kjøpsbetingelser.
Reklamasjon
Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 eller 5 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vedlikeholdt feil.